Доставка на поръчана стока

Ползвателят може да избере метода на доставка на поръчаната стока, като използва една от изброените в Чекаута възможности за доставка.

При доставката / получаване в офис на куриера Получателят на поръчката подписва разписка за приемо-предаване, която удостоверява коректното изпълнение на поръчката.

Изпращането на поръчка от страна на Дружеството се извършва в срок не по-късно от 3 работни дни, като сроковете за доставка на поръчките зависят изцяло от партньорите на Дружеството – куриерски фирми. При извънредни обстоятелства Дружеството си запазва правото да удължава срока за доставка с до 7 дни без да информира предварително Потребителя и да удължава сроковете над 7 дни с предварителното одобрение от страна на Потребителя.

www.shar.bg си запазва правото да променя изпълнителя извършващ доставката без да предупреждава предварително Потребителя, стига това да не променя начина на доставка.

Дружеството не носи отговорност за недоставени, погрешно изпратени, забавени или загубени от куриера поръчки, както и във всичко останали форсмажорни и независещи от Дружеството случаи.

Стоките се доставят на адрес или в офис на куриер на ръка срещу подпис на Клиента. При невъзможност или затруднение за връчване лично на адресата, пратките се връчват както следва: 1. за служебен адрес на лице с месторабота на адреса, като се отбелязва името на лицето, получило пратката. 2. за домашен адрес на член на домакинството, като се отбелязва името на лицето, получило пратката. При невъзможност за връчване на пратката, не по вина на Дружеството или куриера, лицето, извършващо доставката, се обажда на посочения от Клиента телефон за контакт, за да бъде уточнено от кой офис на куриера Клиентът може да получи поръчката. При невъзможност за връчване на пратката не по вина на Дружеството или куриера и невъзможност да се установи контакт с Клиента, договорът за продажба от разстояние автоматично се прекратява.

Връщане и рекламации на стоки

Клиентът има право да се откаже от този договор и да върне стоката, поръчана от www.shar.bgбез да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54 и чл. 55 от ЗЗП, в 14-дневен срок, считано от датата на доставка на поръчаната стока.

Когато Клиентът упражни правото си на отказ от договора, Клиентът трябва да изпрати или предаде стоките обратно на Дружеството без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Клиентът е съобщил на Дружеството за решението си да се откаже от договора по чл. 52 ЗЗП. Крайният срок се смята за спазен, ако Клиентът изпрати или предаде стоките обратно на Дружеството преди изтичането на 14-дневния срок. Дружеството може да задържи възстановяването на сумите на Клиента, докато не получи стоките или докато Клиентът не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.

В случай, че Клиентът упражни правото си на отказ от договора по чл. 52 от ЗЗП, закупените продукти се връщат за сметка на клиента (вкл. разходи свързани с възстановяването на платената цена), като клиентът сам трябва да организира логистиката по връщането. Адресът, на който Потребителят е необходимо да върне стоката, е София, офис на Ekont Кемпински.

Когато Потребителят е поръчал повече от един артикул/продукт, а упражнява право си на отказ по чл. 52 от ЗЗП и връща само някои, не всички, поръчани продукти, по отношение на артикулите, останали притежание на Клиента, договорът между него и Дружеството остава в сила, като Клиентът поема куриерските разноски и трансакционни разходи, а Дружеството му възстановява цената на върнатите артикули, като си запазва правото да удържи направените отстъпки от цената за поръчано количество спрямо останалите притежание на Клиента продукти.

Единствено продукти без индикации, че са били употребявани от Клиента, без да са повредени или третирани по какъвто и да било начин, с ненарушена цялост на оригиналната опаковка, с данъчен документ, удостоверяващ покупката и надлежно попълнен формуляр за упражняване правото на отказ от договора, подлежи на връщане по чл. 52 от ЗЗП.

За да бъде приет върнатият продукт, е необходимо:

Артикулите да са в запазена оригинална опаковка с ненарушена цялост заедно с всички съпровождащи документи и всички аксесоари, с които са били доставени на Потребителя (касов бон, формуляр за връщане/замяна, оригинални етикети, аксесоари, подаръци, др.). Връщане на продукти без данъчен документ, удостоверяващ покупката; без опаковка или с повредена / нецялостна такава; без етикет или с повреден / нецялостен такъв; със следи от износване, удар, одрасквания, наранявания или други външни белези; с петна, скъсан, счупен, пробит, разпран, изгорен, парфюмиран; със следи от манипулации и какъвто и да било друг тип интервенции, не може да бъде уважено.

ВАЖНО: Възстановяването на платената цена става единствено по банков път, за което е необходимо Клиентът да въведете IBAN на личната сметката, в която желаете да получи парите.

Закупени продукти се връщат за сметка на Клиента (вкл. разходи свързани с възстановяването на платената цена), като последният сам трябва да организира логистиката по връщането. Дружеството следва да получи продукта с неговата оригинална кутия/опаковка с етикет, касова бележка и други придружаващи документи, ако има такива, без индикации, че стоката е била употребявана от Клиента, без да е повредена или третирана по какъвто и да било начин.

За да упражни правото на отказ от договора Потребителят е длъжен да съхранява получената от него стока и да осигури запазването на нейните качества. Необходимо е да е запазена и неповредена цялостта на опаковката както и на поставените етикети.

При неизпълнение на тези условия Дружеството запазва правото си да откаже приемане на върната стока и съответно да не възстанови платената сума от Потребителя.

Клиентът има право да получи само стойността на върната стока, такава, каквато е била при заявката и закупуването ѝ.

При рекламация или връщане на продукт/и, включен/и в поръчка с безплатна доставка, Дружеството си запазва правото да удържи цената за доставка, според обявената на сайта цена за доставка, от предвидената за връщане сума.

Въпроси за рекламации и връщане може да отправяте на имейл office@shar.bg.

Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, когато след доставката, при първоначалния преглед са открити несъответствия с договора за продажба.

При предявяване на рекламацията на стока Потребителят може да претендира за възстановяване на заплатената сума, за заменяне на стоката с друга, съответстваща на договореното, или за отбив от цената.

Рекламацията се предявява пред Дружеството на имейл: office@shar.bg При предявяване на рекламация Потребителят посочва предмета на рекламацията, предпочитания от него начин за удовлетворяване на рекламацията, съответно размера на претендираната сума, телефон и адрес за контакт.

При подаване на рекламация Потребителят задължително прилага и документите, на които се основава претенцията:

(1) касова бележка и/или фактура;

(2) протоколи, актове или други документи, установяващи несъответствието на стоката или услугата с договореното;

(3) други документи, установяващи претенцията по основание и размер.

В случай, че Потребителят открие явни недостатъци или възникнал дефект със стоката, които не се дължат на неправилна употреба или на нейното обичайно/естествено износване, той може да върне артикула и да поиска връщане на платената цена. Рекламация на стоката трябва да се предяви веднага щом е открит дефекта/недостатъка, в срок до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието с договореното. В случай на връщане на стоката, доставката е за сметка на Дружеството. www.shar.bg ще спази всички законови разпоредби отнасящи се до правото на Потребителя на законова гаранция.

Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато Дружеството се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от Потребителя.

Дружеството ще възстанови на Потребителя заплатената сума възможно най-бързо и не по-късно от 14 дни след получаване на стоката обратно. Дружеството ще възстанови сумата, заплатена от Потребителя за поръчаната стока по банков път на посочената от Потребителя банкова сметка (IBAN).

В случай, че за Потребителя възникне задължение за плащане на артикул/и по определена/и поръчка/и и/или е получил от Дружеството сума по-голяма, отколкото действително му се полага, а Дружеството дължи връщане на заплатена от Потребителя сума и са налице условията по чл. 103 от ЗЗД, Дружеството си запазва правото да извърши прихващане на дължимото за плащане към същия Потребител срещу свое задължение за връщане на конкретна сума до размера на по-малкото от тях. Тази възможност по никакъв начин не може да доведе до изключване или ограничаване правата на Потребителя, произтичащи от закона.